برای اولین بار در تاریخ ورزش رفسنجان؛ 
برای اولین بار در تاریخ ورزش رفسنجان؛ 

💢 برای اولین بار در تاریخ ورزش رفسنجان؛ ❇️ حضور سرمربی و دو بازیکن رفسنجانی در اردوی تیم ملی فوتبال دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران   ◀️به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان، مهدی عظیمی سرمربی تیم فوتبال منتخب دانش آموزی استان کرمان(مقطع متوسطه دوم) از رفسنجان که چندی […]

💢 برای اولین بار در تاریخ ورزش رفسنجان؛

❇️ حضور سرمربی و دو بازیکن رفسنجانی در اردوی تیم ملی فوتبال دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران

 

◀️به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان، مهدی عظیمی سرمربی تیم فوتبال منتخب دانش آموزی استان کرمان(مقطع متوسطه دوم) از رفسنجان که چندی پیش در مسابقات کشوری به میزبانی شهر آبادان حضور داشت، پس از پایان مسابقات به اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان استعداد یاب تیم ملی دانش آموزی دعوت شد.

🔷 همچنین ۵ بازیکن از تیم استان کرمان که ۲ بازیکن از شهرستان رفسنجان هستند، نیز به اردوی انتخابی تیم ملی دانش آموزی دعوت شدند.

🔷اسامی آنها به شرح ذیل می باشد:

*رضا اکبریان و پرهام عظیمی از شهرستان رفسنجان* و امیر محمد یزدی زاده، ابوالفضل شور آبادی، ابوالفضل شاهکی سه بازیکن کرمانی دیگر حاضر در اردوی تیم ملی فوتبال دانش آموزی هستند.

🔶همچنین طبق مصاحبه انجام شده با مهدی عظیمی در رابطه با شرایط و جزئیات این اردو و بازیکنان، وی توانایی های این ۵ بازیکن در مقایسه با ۹۰ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی رضایت بخش اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد که هر ۵ بازیکن در لیست ۳۰ نفره که نتایج نهایی این انتخاب در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ اعلام می گردد، قرار بگیرند.

 

🔷 لازم به ذکر است، این اردوی انتخابی از ۱۴ لغایت ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۱در اردوگاه بین المللی شهیدباهنر تهران در حال برگزار است.

 

◀️اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان

  • منبع خبر : رفسنجان خبر