دستگیری باند سارقان منزل در رفسنجان 
دستگیری باند سارقان منزل در رفسنجان 

🛑 دستگیری باند سارقان منزل در رفسنجان فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری باند سارقان منزل با اعتراف به بیش از ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.   سرهنگ”اکبر نجفی”در تشریح این خبر گفت: در پی وصول چندین فقره پرونده با موضوع سرقت منزل از شهروندان توسط سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵ پلاک مخدوش […]

🛑 دستگیری باند سارقان منزل در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری باند سارقان منزل با اعتراف به بیش از ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ”اکبر نجفی”در تشریح این خبر گفت: در پی وصول چندین فقره پرونده با موضوع سرقت منزل از شهروندان توسط سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵ پلاک مخدوش موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

 

وی افزود: در این راستا با بررسی شیوه و شگرد سرقت ها و اظهارات مالباختگان مشخص شد سرقت ها سریالی بوده و توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ رخ داده است.

 

ایشان تصریح کرد : در ادامه با پی جویی های تخصصی ماموران پلیس آگاهی و با بررسی مکان وقوع این سرقت ها ، ضمن اشرافیت سر دسته اصلی باند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی رفسنجان اظهار داشت: این متهم در مواجهه با مدارک موجود به ۱۰ فقره سرقت با همدستی دو نفر از دوستانش اعتراف کرد که در ادامه این دو متهم نیز دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.