راه اندازی سامانه سککوک در کرمان  سامانه کشوری خدمات کسب و کار با عنوان سامانه سککوک صبح امروز در کرمان بهره برداری شد.
راه اندازی سامانه سککوک در کرمان  سامانه کشوری خدمات کسب و کار با عنوان سامانه سککوک صبح امروز در کرمان بهره برداری شد.

به گزارش خبر گزاری صدا و سیمای مرکز کرمان ،سرپرست معاونت صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و سهرکهای صنعتی گفت : این  سامانه سککوک با هدف تامین مالی به کمک بنگاههای کوچک و بزرگ‌ راه اندازی شده است. اقای مصاحب با اشاره به این که روش تامین مالی جدید به علت تنگناها درحوزه بانکی است […]

به گزارش خبر گزاری صدا و سیمای مرکز کرمان ،سرپرست معاونت صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و سهرکهای صنعتی گفت : این  سامانهراه اندازی سامانه سککوک در کرمان سککوک با هدف تامین مالی به کمک بنگاههای کوچک و بزرگ‌ راه اندازی شده است.
اقای مصاحب با اشاره به این که روش تامین مالی جدید به علت تنگناها درحوزه بانکی است افزود : این سامانه در کشور اولین بار پیاده سازی شده و کرمان بیست و هفتمین استان است که رونق کسب و کار را برای صاحبان صنایع از طریق کانال تبادل مالی ایجاد می کند.
وی افزود : صاحبان صنایع می توانند برای فعالیت در این سامانه آموزش ببینند و کار کنند.
مجری این طرح نیز گفت: زیر ساخت این مبادله در کشور پیشرفته است و با امضای دیجیتال به صورت الکترونیک می توان برای انجام تبادلات و تامین مالی معاملات کار کرد .
آقای باقری افزود: سرمایه گذاری در این طرح با کمک بانکها اجرایی شده و امیدواریم بنگاههای کوچک و متوسط از این طرح حمایت کنند.