🚨 برخورد با مالخران اولویت اصلی برنامه های پلیس رفسنجان
   🚨 برخورد با مالخران اولویت اصلی برنامه های پلیس رفسنجان

🚨 برخورد با مالخران اولویت اصلی برنامه های پلیس رفسنجان   فرمانده انتظامی رفسنجان در جلسه شورای شهر گفت:اجرای طرح محله محور و برخورد با مالخران در اولویت برنامه های پلیس رفسنجان است.   ♦️ سرهنگ “اکبر نجفی” به همراه جمعی از کارکنان با حضور در دفتر شورای شهر ضمن تقدیر و تشکر از رئیس […]

🚨 برخورد با مالخران اولویت اصلی برنامه های پلیس رفسنجان

 

فرمانده انتظامی رفسنجان در جلسه شورای شهر گفت:اجرای طرح محله محور و برخورد با مالخران در اولویت برنامه های پلیس رفسنجان است.

 

♦️ سرهنگ “اکبر نجفی” به همراه جمعی از کارکنان با حضور در دفتر شورای شهر ضمن تقدیر و تشکر از رئیس شورای شهر ، اعضا و شهرداری جهت تعامل خوب و سازنده با پلیس بیان کرد: علیرغم مشکلاتی که در این شهرستان از جمله برخی مسائل افاغنه ، تجمعات کارگری و فراخوان ها داشته ایم این شهرستان از امنیت مطلوبی برخوردار می باشد و نوروز امسال علی رغم کمبود هایی که داشتیم با تلاش ماموران این فرماندهی و همکاری شورای شهر و شهرداری و سایر عزیزان در شورای تامین و با راه اندازی گروه های جهادی شاهد کاهش تلفات جاده‌ای و کاهش سرقت در این ایام بوده ایم.

 

♦️ سرهنگ ” نجفی ” با بیان اینکه بیش از ۱۷۰ کارگاه ضایعاتی در شهرستان وجود دارد تصریح کرد: شناسایی و برخورد جدی و قاطع با مالخرانی که در کارگاه های ضایعاتی فعالیت دارند در دستور کار پلیس در سال ۱۴۰۲ قرار دارد.

 

وی افزود : اجرای طرح امنیت محله محور از اردیبهشت ماه با دستور فرماندهی فراجا در کشور شروع شده است و در رفسنجان نیز با شناسایی بیش از ۵۰ محله شروع و در حال اجرا می باشد و دستاوردهایی نیز داشته است که نتیجه ملموس آن را مردم در آینده خواهند دید.

 

♦️ فرمانده انتظامی رفسنجان با بیان اینکه اکثریت سرقت های خرد توسط معتادین انجام می‌شود تصریح کرد: برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد که با راه‌اندازی کمپ ماده ۱۶ در شهرستان دغدغه جا و مکان برای نگهداری معتادین نخواهیم داشت.

 

سرهنگ نجفی در پایان ضمن درخواست از شهرداری جهت راه اندازی کانکس در تفرجگاه‌ها به منظور پوشش پارک ها به شورای شهر و شهرداری پیشنهاداتی در رابطه با تجمیع کارگاه های ضایعاتی، پایش تصویری و ترافیکی، ساماندهی کارگران فصلی در فصل برداشت پسته، رفع مشکلات ترافیکی با همکاری اعضای شورای ترافیک و اصلاح و بهینه سازی نقاط حادثه خیز مطرح کرد.

 

🚦معاونت فرهنگی اجتماعی پلیس رفسنجان