دیدار نماینده مجلس با وزیر نفت به منظور حل مشکل سوخت مجتمع مس رفسنجان
دیدار نماینده مجلس با وزیر نفت به منظور حل مشکل سوخت مجتمع مس رفسنجان

🔴 دیدار نماینده مجلس با وزیر نفت به منظور حل مشکل سوخت مجتمع مس رفسنجان ▫️ نماینده رفسنجان و انار در مجلس به منظور حل مشکل سوخت مجتمع مس رفسنجان با وزیر نفت دیدار کرد. ▫️ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سریعتریناخبار؛ حجت الاسلام حسین جلالی در سخنانی اظهار کرد: با توجه به اینکه ماشین […]

🔴 دیدار نماینده مجلس با وزیر نفت به منظور حل مشکل سوخت مجتمع مس رفسنجان

▫️ نماینده رفسنجان و انار در مجلس به منظور حل مشکل سوخت مجتمع مس رفسنجان با وزیر نفت دیدار کرد.

▫️ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سریعتریناخبار؛ حجت الاسلام حسین جلالی در سخنانی اظهار کرد: با توجه به اینکه ماشین آلات مجتمع مس رفسنجان ماهانه بیش از ۹ میلیون لیتر مصرف گازوئیل دارند و اخیرا شرکت پخش فرآورده های نفتی بخشنامه ای مبنی بر تأمین سوخت مورد نیاز این شرکت از بندرعباس داده، این موضوع مشکلات زیادی ایجاد می کرد.

▫️ وی ادامه داد: با پیگیری ها و ملاقات هایی که انجام شد، موضوع با معاونان وزیر نفت و دیگر مسؤولان مربوطه طرح و در نهایت روز دوشنبه ۱۰ مهرماه با اوجی وزیر نفت دیدار و موضوع را مطرح کردم، که الحمدالله آقای اوجی موافقت کرد که گازوئیل مورد نیاز مجتمع مس سرچشمه رفسنجان به هر میزان که هست، از رفسنجان تأمین گردد.

▫️ نماینده رفسنجان و انار در مجلس گفت: همچنین در این دیدار درخواست افزایش سهمیه را نیز مطرح کردم که موافقت انجام و دستور آن صادر گردید.

▫️ حجت الاسلام جلالی اضافه کرد: درخواست دیگری مبنی بر احداث خط لوله از شرکت نفت به مجتمع مس سرچشمه رفسنجان نیز مطرح شد که در صورت بررسی و موافقت با آن مشکلات زیادی در این حوزه برطرف خواهد شد.خبر فاطمه محسنی